18.8.06

Κρητικό τσιμπούσι!!!

Ξεκινάμε με σαλάτα. Έβαλα τα υλικά και ετοιμάζομαι να την κόψω. Μυρωδικά να βάλω?
Για κυρίως πιάτο ο σεφ προτείνει κοτόπουλο με πιλάφι. Το λέμε και "γαμοπίλαφο"(φαγητό των γάμων).
Ακολουθούν χοχλιοί με κολοκυθάκια και πατάτες. (Εδώ σηκώνει κρασί η υπόθεση).
Κι άλλα χορταρικά! Σφακιανό γιαχνί με συκωτάκια. Ελπίζω να ταιρίαζει στη γεύση σου!
Εναλλακτικά είπα να φέρω και λιγο μπακαλιάρο!! Μου τον θύμισε κάποιος σε άλλο πόστ.
Ε το επιδόρπιο σύνηθες! Καλιτσούνια. Μην ξεχνάμε και που είμαστε ε?
Καλή ... χώνεψη.

4 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ωωωωωωωω!!!

Δεν πιστεύω στα μάτια μου!

Ασε με τώρα, δεν ευκαιρώ να γράψω. Πάω για φαί! Από τι ν'αρχίσω είπες; Α, σαλάτα. Μυρωδικά; Ναι, ναι, απ'όλα βάλε! Βάλε, βάλε! Μμμμ!

11:29 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger oistros είπε...

Όσοι πιστοί προσέλθετε!!
Αν αφήσει ο Φοίβος τίποτα :))

11:55 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Με ρήμαξε το αδέλφι με την καινούργια πετριά του και έχασα ένα σωρό μπουκιές. Για να δώ, πού είμαστε. Σαλιγκαράκια μείνανε; Να κάνω ρουφηχτά;

Α, και για να μην το ξεχάσω... ('μαν ρε πουλάκι μου!)

1:52 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger ovi είπε...

Kι εγώ περίμενα ότι ο λυσάρης δεν θα αφήσει τίποτα για μας αλλά βλέπω οτι ίσα που έγγιξε το πιάτο του!!! εμένα να με συγχωρείτε αλλά αυτό το Σφακιανό γιαχνί με συκωτάκια με ...τρέλανε, τα υπόλοιπα ...δοκιμάστε τα, αυτό μη το πειράξει κανένας!!! :p

5:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα